Endret: 7 apr 2020     Opprettet: 6 mar 2017

Vi har ledige utleieboder

I sameiet har vi 16 utleieboder som leies ut til seksjonseiere i Sameiet Jordal Terrasse. Vi har for fortsatt noen ledige boder til utleie for kort eller lengre tid. Ta kontakt med vaktmester på telefon 920 22 448 dersom du ønsker å leie bod, så finner dere sikkert en som passer.

Hvordan kan du få leid en bod i sameiet?

  • Du må være seksjonseier i sameiet for å få leie bod

  • Dersom du er interessert i å leie en ekstra bod, melder du dette ved å sende e-post til styret eller ta direkte kontakt med vaktmester

  • Om det ikke er noen ledige boder, vil styret sette deg på en åpen venteliste

  • Når en bod blir ledig og du står øverst på ventelisten, vil du få tilbud om å leie den

 

Ledige utleieboder

Sameiet disponerer 16 utleieboder i Jordal Terrasse 8, 12 og 14. Per 21.06.2019 er seks av disse ledige for utleie

  • 1 disponibel i JT 8

  • 4 disponible boder i JT 12

  • 1 disponibel bod i JT 14

Bodene befinner seg i fellesbodene og er markert med DISP, se bodoversiktene.

Leieprisen faktureres av OBOS ved egne faktura de par første månedene, senere sammen med felleskostnadene. 

 

Priser og utleieperiode

Liten utleiebod (i felles bodrom) 400 kr/mnd til oppsigelse

Mellomstor utleiebod (i eget bodrom) 500 kr/mnd til oppsigelse

Stor utleiebod (eget rom) 600 kr/mnd til oppsigelse

Kortidsleie (inntil videre benyttes ordinære utleieboder. Senere blir de etablert i nåværende kjølebodrom) 800 kr/mnd maks 3 mnd

 

Vanlige spørsmål

Hvor lenge kan jeg leie boden?

Du kan leie boden så lenge du eier leilighet. 

Hvordan vet jeg hvilke boder som er utleid?

Styret vil oppdatere nettsidene med oversikt over hvilke boder som er utleid.

Hvordan vet jeg hvor lang ventelisten er?

Styret vil publisere navnet på seksjonseiere som står på venteliste for å få leiebod, slik at du vet hvilken plass i køen du befinner deg på.

Hvordan betaler jeg for leie av bod?

Leiebeløpet faktureres av OBOS ved egne faktura de par første månedene, senere sammen med felleskostnadene. Alt av innbetalinger håndteres av OBOS.

Hvordan avslutter jeg leieforholdet?

Du melder fra til Styret og til OBOS om at du ønsker å si opp leieforholdet ditt. Det er en måned oppsigelsesfrist.